Är du vår nästa techstjärna och problemlösare? Sök tjänsten som systemarkitekt på Tmpl här.

Var du än jobbar
– i mobilen.

Vår digitala plattform och app för kontor och coworking ger dig som fastighetsbolag eller kontorshyresvärd ett verktyg som gör det enklare och mer hållbart att hantera hyresgästbehoven. 

Du får också ett starkt administrativt stöd som hjälper dig att effektivisera och spara kostnader på flera områden. Vi skräddarsyr designen så att appen följer din grafiska profil – det stärker även ditt varumärke.

Kontakta oss för mer information

Det här får du.

Vi erbjuder dig en digital plattform som förenklar livet för hyresgäster, medarbetare, kontorsgrannar och medborgare – för alla. Du kan börja smått, utvärdera, och skala upp i den takt som passar dig. Det här erbjuder vi:

Tmpl App

Via appen kan kontors-
hyresgästerna prata med varandra, boka konferensrum, felanmäla och mycket mer.

Tmpl Manager

Genom ett webbgränssnitt har du översyn över dina fastigheter, hanterar kontorsärenden och delar information.

Tmpl API

Har du redan befintliga system? Vi erbjuder FastAPI och stödjer till exempel RealEstateCore. Enkelt förklarat – vi får dina och våra system att prata med varandra.

Möt dina kontors-
hyresgästers behov.

Kontorsappen Tmpl underlättar vardagen för dina hyresgäster
på flera sätt. Förutom ett brett kontorstjänsteutbud kan hyresgästerna
hantera och samla allt som rör jobbet på ett ställe.
Här presenteras några av funktionerna.

Flöde

Här kan du som hyresvärd, kontorshyresgäst eller medarbetare kommunicera med alla som tillhör en fastighet, ett företag eller ”ett community” som vi kallar det.

Service

Dina hyresgäster kan ta del av ett brett tjänsteutbud. Det kan till exempel vara allt från kontorsmaterial, lunchrestauranger och städning.

Boka & Dela

Här bokar hyresgästerna gemensamma resurser till exempel konferensrum. De kan även dela, köpa, sälja, låna och byta saker.

Bibliotek

Alla dokument, bilder och filmer som har med jobbet att göra samlas här.

Därför ska du 
välja
Tmpl Work.

Både du och dina kontorshyresgäster får en underlättad vardag. Kontorsappen Tmpl skapar allt från ett brett tjänsteutbud och enklare administration till stora tidsbesparningar och minskade kostnader.

 

  • Förenklar och förbättrar kommunikationen
    
– vilket ger nöjdare och gladare hyresgäster
  • Sparar tid och minskar kostnader 

    – flera områden effektiviseras
  • Erbjuder ett brett tjänsteutbud till alla hyresgäster/medarbetare 
    – skapar en förenklad vardag
  • Ökar social och klimatmässig hållbarhet
    – en bättre arbetsmiljö för alla
  • Stärker varumärket 

    – få en app anpassad efter din grafiska profil

  • Samlar information och data
    – för ett bättre beslutsfattande
Vi ser satsningen på ett modernt digitalt kundgränssnitt som ett naturligt steg i vår ambition att ge fastighetsbranschen helt nya digitala förutsättningar. Allt vi gör med Tmpl kommer vi att göra tillgängligt för våra branschkollegor. Vi är övertygade om att det är det enda sättet att skapa förutsättningar för att nå målet med smartare och hållbarare städer inom en rimlig tid
Peter Östman
Kommunikationschef, Vasakronan

Frågor? Inga problem, 
vi hjälper dig.

  • Kan jag ha översyn på alla mina fastigheter i appen?

    • Ja, du kan logga in och komma åt all information om alla dina fastigheter både i appen och i plattformen Tmpl Manager.

  • Hur hanterar jag administrationen rörande mina hyresgäster?

    • Du som fastighetsägare sköter administrationen via vårt admin-verktyg som heter Tmpl Manager.

  • Om en hyresgäst/medarbetare inte har en smartphone – hur ska hen ges tillgång till appens olika funktioner?

    • Drygt 90 % av Sveriges befolkning har en smartphone idag men för att vara helt säker på att alla hyresgäster/medarbetare kan få ta del av funktionerna så rekommenderar vi även att installera en entrédisplay i fastigheterna. Den speglar funktionerna i appen och där kan hyresgäster/medarbetare boka resurser, läsa och göra inlägg, felanmäla med mera.

  • Kan Tmpls plattform ersätta ”Mina Sidor”?

    • Det kan man säga. Tmpls app hanterar allt från bokning av resurser, felanmälningar och kommunikationen mellan dig och dina hyresgäster. Appen täcker alltså det mesta som brukar finnas med under ”Mina Sidor”.

  • Vad kan hyresgästerna göra mer i appen utöver att kommunicera, felanmäla och boka konferensrum?

    • Hyresgästerna kan köpa, sälja och byta saker med varandra, det finns färdiga funktioner för det i appen. Det går även att dela privata resurser med sina kollegor, till exempel låna ut sin höga stege eller skruvdragare så att alla slipper köpa sin egen. Det är bra för både ekonomi och miljö. Hyresgästerna kan även bjuda in till egna event som afterwork, lunchpromenaden, gemensamma träningsaktiviteter med mera.

  • Kan appen designas efter mitt företags grafiska profil?

    • Självklart. På så sätt kommer både du som fastighetsägare och dina hyresgäster känna att ni har er egen app. Och det stärker ditt varumärke.

  • Vilka är Tmpl som ligger bakom appen?

    • Tmpl är ett Uppsalabaserat bolag som verkar inom Property Technology (PropTech). Vi är ca 30 anställda som arbetar med utveckling, marknadsföring, affärsutveckling och support. Vår vision är att vi vill underlätta vardagen för alla som bor och arbetar.

  • Vilka kunder arbetar ni med idag?

    • Vi har kunder både bland privata fastighetsbolag likväl som bolag inom allmännyttan. Vår plattform fungerar lika bra oavsett storlek på fastighetsbeståndet. Vi finns både i hemmiljöer och i kontorsmiljöer. Och då både inom traditionella kontor samt Coworking.

Vill du veta mer? Kontakta Mikael Gustafsson, han kan svara på alla dina frågor gällande Tmpl Work.

Mikael Gustafsson
Head of Business Development Work

mikael.gustafsson@tmpl.se
+46 768 80 00 11