Tmpl-plattformen är utvecklad för att möta framtidens bostadsbehov i flerfamiljshus och bostadsområden. Den ger förvaltare ett verktyg som på ett enkelt och säkert sätt hanterar de boendes olika behov av information, kommunikation och administrativt stöd, skapar en starkare relation till de boende och ger förvaltaren kontroll över tjänsterna i fastigheten. Med en gemensam boendeapp skapas även förutsättningar för ökad grannsamverkan, samhörighet och trygghet, vilket i sin tur bidrar till social hållbarhet, inte bara i det specifika fastighetsbeståndet utan också i grannskapet.
Vill du bli kontaktad för mer information? Fyll i din e-post så hör vi av oss!
De boende kan diskutera stort och smått som rör livet i trappuppgången och bostadsområdet, och enkelt få kontakt med förvaltaren om något inte fungerar. Förvaltaren kan skicka riktad information till boende i ett visst trapphus och skapa en aktiv boendedialog genom realtidskommunikation.
Olika verktyg och resurser som tvättstugebokning och bil- eller cykelpool kan integreras och erbjudas i appen för att bidra till en enklare vardag.
I appen kan man beställa olika typer av varor och tjänster— det kan till exempel vara beställning av mat, tjänster som städ eller hundrastning, eller annat som gör boendet enklare. Betalas via Swish direkt i appen eller på annat lämpligt sätt.
En tvättmaskin som inte sköljer, en dörr som inte går igen eller något som inte känns bra kring boendet. Via appen kan boende enkelt rapportera vad som behöver åtgärdas och skicka till den som är ansvarig.
Tmpl startades med en vision om att göra det enklare för människor att bo, arbeta och leva – oavsett om det handlar om grannar, medarbetare, hyresgäster eller medborgare.
Med digitala lösningar förenklar vi kommunikation och gör våra bostäder, arbetsplatser, grannskap och städer tryggare, trevligare och mer hållbara.