Avy och Tmpl har gått samman för att skapa Nordens ledande boendeapp och Tenant Experience platform.

I över 6 år har Tmpl utvecklat teknik anpassat för människan och hemmet. 
Nu går Tmpl samman med Avy och nya företagsnamnet blir Avy-Tmpl. 
Nytt namn – men med samma engagemang, hjärta och vision.

Avy-Tmpls kombinerade plattform medför det bredaste produktutbudet i Norden och en komplett erbjudande för fastighetsägare och boende. Tillsammans med våra kunder, medarbetare och samarbetspartners, ser vi fortsatt fram emot att jobba med visionen att leda utvecklingen mot smartare och mer hållbara bostäder.

Stäng Läs hela pressmeddelandet

Vanliga frågor och svar

  • Vi skulle vilja koppla upp appen mot en annan tjänst vi har, tex tvättstugebokning, passersystem, dokumentbank eller liknande, hur gör vi?
    • Ta gärna kontakt med oss för en diskussion om detta. Vi kan då offerera en skräddarsydd app till just er.

  • Hur bjuder jag som administratör in flera användare till samma lägenhet?
    • Som administratör kan du bjuda in en person till respektive lägenhet, den personen kan i sin tur (via appen) bjuda in fler personer till aktuell lägenhet.

      Inbjudan via e-post inaktiveras efter 180 dagar och tas därefter bort permanent.

  • Finns en webbaserad version av appen?
    • Inte i dagsläget. Vi har hittills inte sett behovet av en webbaserad version, men utvärderar det kontinuerligt.

  • Hur loggar jag in för att administrera föreningens konto? (Föreningen har redan registrerats)
  • Varför kan jag inte logga in i Tmpl Manager för att administrera min förening, med samma inloggningsuppgifter som till appen?
    • Du har inte behörighet att administrera föreningen.

  • Hur återställer jag mitt lösenord?
    • Klicka ”Glömt lösenord” i loginvyn.

  • Kan jag lägga till en till person som administratör av föreningen i administrationsverktyget Tmpl Manager?
    • Ja, du kan lägga till flera personer som administratörer av föreningen.

  • Hur bjuder jag som appanvändare in flera användare till samma lägenhet?
    • I appens huvudmeny: Klicka längst ner till höger, välj Hantera boende, fyll i e-post, välj roll och klicka på Skicka. En inbjudan skickas till aktuell e-post.

      Inbjudan via e-post inaktiveras efter 180 dagar och tas därefter bort permanent.

  • På vilka enheter kan man använda Tmpl?
    • Du kan använda Tmpl på en iPhone eller Android-telefon.

       

  • Vad krävs för att installera Tmpl?
    • Tekniska förutsättningar och krav för att installera Tmpl är att du har en iPhone 5 eller senare modell (minimum krav iOS 11) eller Android (minimum version 5).

  • Vem kan se vad jag skriver i Flödet?
    • Det du skriver i Flödet syns enbart för dig och de som är uppkopplade inom samma förening/bostad/arbetsplats.

  • Kan mina grannar se min el- och vattenförbrukning?
    • Nej, din förbrukning är enbart kopplad till din lägenhet. Bara du och de som bor med dig i lägenheten kan se förbrukningen.

  • Kan jag radera det jag har skrivit i Flödet?
    • Ja.

      Du kan även rapportera inlägg skrivna av andra som olämpligt innehåll.

      Om du raderar ditt konto raderas all användardata automatiskt.

  • Jag har idéer om nya funktioner, vad gör jag med dem?
    • Vi tar gärna emot input och idéer! Kontakta oss på ideas@tmpl.se

Vi förbättrar vår support

Hittar du inte svaret på din fråga? Registrera dig eller logga in i vår supportportal. Här kan du läsa kunskapsartiklar, skapa supportärenden och inom kort även läsa produktnyheter.

Till Supportportalen