I över 6 år har Tmpl utvecklat teknik anpassat för människan och hemmet. Nu går Tmpl samman med Avy och nya företagsnamnet blir Avy-Tmpl. Nytt namn – men med samma engagemang, hjärta och vision.
Avy-Tmpls kombinerade plattform medför det bredaste produktutbudet i Norden och en komplett erbjudande för fastighetsägare och boende. Tillsammans med våra kunder, medarbetare och samarbetspartners, ser vi fortsatt fram emot att jobba med visionen att leda utvecklingen mot smartare och mer hållbara bostäder.
Effektivisera och förenkla förvaltningen i fastigheterna med Tmpl Property Manager. Åtgärda felanmälningar och ha koll på samtliga ärenden. Skapa, läs och kommentera inlägg i flödet och lägg till en bevakning av nyckelord – spara både tid och resurser.
Tmpls kraftfulla ärendehanteringssystem är utvecklat för att göra det möjligt för fastighetsbolag att effektivisera sin förvaltning och ärendehantering.
Med Tmpl Property Manager finns en stor potential för bostadsbolag och fastighetsförvaltare att öka servicegraden och reducera förvaltningskostnader.
Låt fastighetsförvaltare och bovärdar möta användarna direkt i flödet eller direktchatten i Tmpl Property Manager. Användarna kan själva rapportera in ett fel som gäller både boendet eller närområdet. Ge servicepersonalen möjlighet att vara behjälplig på flera ställen samtidigt – ett digitalt bemötande som förhöjer den personliga servicen.
Låt alla boenden få tillgång till en direktchat för att underlätta ärendet och kommunicera direkt med fastighetsskötaren.
Förenkla ärendehanteringen genom att möjliggöra bifogande av bilder, för att enkelt kunna avgöra hur brådskande ärendet är.
Bevaka nyckelord från flödet och få notiser direkt – bemöt och agera direkt på användarnas kommentarer.
Prioritera samtliga ärenden på rätt sätt med Tmpl Property Manager – det responsiva verktyget där bovärdar och fastighetsskötare kan åtgärda felanmälningar vart de än befinner sig. Förvaltare kan följa ärendet från början till slut och får en total överblick på alla ärenden i hela beståndet – med en tydlig status om felanmälan är påbörjad eller avslutad.
Digitalisera och effektivisera processen för ärendehantering.
Få en liveuppdatering på status kring samtliga ärenden – registrerad, påbörjad, makulerad eller avslutad.
Underlätta arbetet för hela förvaltnings-avdelningen – använd ärendehistoriken för att snabbt kunna få insyn i ärendet.
Sammanställ viktig data med hjälp av ärendehistoriken och få värdefull insikt i vad som kan förbättras och effektiviseras.