Tmpl Property Manager
– för bättre kundservice.

Effektivisera och förenkla förvaltningen i fastigheterna med Tmpl Property Manager. Åtgärda felanmälningar och ha koll på samtliga ärenden. Skapa, läs och kommentera inlägg i flödet och lägg till en bevakning av nyckelord – spara både tid och resurser.

Vill du veta mer? Boka en demo idag!

Möt det digitala behovet.

Tmpls kraftfulla ärendehanteringssystem är utvecklat för att göra det möjligt för fastighetsbolag att effektivisera sin förvaltning och ärendehantering.

Reducera kostnader.

Med Tmpl Property Manager finns en stor potential för fastighetsbolag och fastighetsförvaltare att öka servicegraden och reducera förvaltningskostnader.

Nöjda kunder – på ett enkelt sätt.

Låt fastighetsförvaltare och bovärdar möta användarna direkt i flödet eller direktchatten i Tmpl Property Manager. Användarna kan själva rapportera in ett fel som gäller både boendet, kontoret eller närområdet. Ge servicepersonalen möjlighet att vara behjälplig på flera ställen samtidigt – ett digitalt bemötande som förhöjer den personliga servicen.

Direktchat

Låt användarna få tillgång till en direktchat för att underlätta ärendet och kommunicera direkt med fastighetsskötaren.

Bifogade filer

Förenkla ärendehanteringen genom att möjliggöra bifogande av bilder, för att enkelt kunna avgöra hur brådskande ärendet är.

Bevaka nyckelord

Bevaka nyckelord från flödet och få notiser direkt – bemöt och agera direkt på användarnas kommentarer.

Hantera ärenden som en mästare.

Prioritera samtliga ärenden på rätt sätt med Tmpl Property Manager – det responsiva verktyget där bovärdar och fastighetsskötare kan åtgärda felanmälningar vart de än befinner sig. Förvaltare kan följa ärendet från början till slut och får en total överblick på alla ärenden i hela beståndet – med en tydlig status om felanmälan är påbörjad eller avslutad.

Digitalisera och effektivisera processen för ärendehantering.

Följ status

Få en liveuppdatering på status kring samtliga ärenden – registrerad, påbörjad, makulerad eller avslutad.

Förenkla samarbetet

Underlätta arbetet för hela förvaltnings-avdelningen – använd ärendehistoriken för att snabbt kunna få insyn i ärendet.

Ta datadrivna beslut

Sammanställ viktig data med hjälp av ärendehistoriken och få värdefull insikt i vad som kan förbättras och effektiviseras.

Vi hjälper er att komma igång.

Vill du veta mer om hur Tmpls Property Manager kan underlätta er vardag?
Kontakta Magnus Wretbring så kan han svara på era frågor och funderingar.

Magnus Wretbring
Head of Business Development

magnus@tmpl.se
+46 709 42 72 50